גבאי מזגזג: עובר למפלגת העבודה, עשוי להתמודד על הראשות

אבי גבאי, אני מברך על הצטרפותך, ברוך בואך למפלגת העבודה! הצטרפותך היא בשורה חשובה ואני קורא לעוד אנשים טובים וישרים שרוצים בשינוי להצטרף אלינו ולהמשיך לבנות ולהרחיב את האלטרנטיבה היחידה לשלטון
איתי גדסי 1 Comment on גבאי מזגזג: עובר למפלגת העבודה, עשוי להתמודד על הראשות

גבאי שכיהן כשר מטעם כולנו, נפגש הבוקר עם יור מפלגת העבודה יצחק הרצוג. ועל פי המסתמן יתמודד לראשות מפלגת העבודה • גואטה: מעניין כמה שנים יעברו עד שנראה שני מזרחים מתמודדים על ראשות הליכוד

אבי גבאי
אבי גבאי, אני מברך על הצטרפותך, ברוך בואך למפלגת העבודה! הצטרפותך היא בשורה חשובה ואני קורא לעוד אנשים טובים וישרים שרוצים בשינוי להצטרף אלינו ולהמשיך לבנות ולהרחיב את האלטרנטיבה היחידה לשלטון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר אבי גבאי מ'כולנו' הודיע כעת על הצטרפותו למפלגת 'העבודה'.

גבאי שכיהן כשר מטעם כולנו, נפגש הבוקר עם יור מפלגת העבודה יצחק הרצוג. ועל פי המסתמן יתמודד לראשות מפלגת העבודה.

בשבוע שעבר התראיין גבאי וטען כי המערכת הפוליטית לא דואגת לאזרחים וכי בכוונתו ליצור כח פוליטי משמעותי.

ח"כ שלי יחימוביץ' מברכת את אבי גבאי על התפקדותו למפלגת העבודה. בעמוד הפייסבוק שלה כתבה: "שימחת אותנו מאוד. אתה אדם ראוי ביותר, מוכשר ונקי כפיים. טוב שאתה בא לפוליטיקה, עוד יותר טוב שאתה בא אלינו. ברוך הבא!" יחימוביץ' קראה לציבור לנהוג כפי שנהג גבאי ולהתפקד למפלגת העבודה. "אם תתפקדו תקבעו אתם מי יהיו חברי הכנסת של העבודה, ומי יהיה/תהיה יו"ר המפלגה" כתבה.

גם ח״כ עמיר פרץ, המועמד לתפקיד יו״ר מפלגת העבודה, מברך על הצטרפותו של השר לשעבר, אבי גבאי, למפלגת העבודה: ״אבי גבאי ידידי הוא איש ציבור מהמעלה הראשונה, בעל ערכים, יושרה ואומץ לב. אבי – הצטרפותך למפלגת העבודה היא צעד נכון וחשוב ותחזק אותנו במאבק להחלפת השלטון!״

אפילו ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג: "אבי גבאי, אני מברך על הצטרפותך, ברוך בואך למפלגת העבודה! הצטרפותך היא בשורה חשובה ואני קורא לעוד אנשים טובים וישרים שרוצים בשינוי להצטרף אלינו ולהמשיך לבנות ולהרחיב את האלטרנטיבה היחידה לשלטון."

התגובה המקורית הייתה כרגיל של ח"כ יגאל גואטה: ברכות לאבי גבאי על הצטרפותו למפלגת העבודה. מעניין כמה שנים יעברו עד שנראה שני מזרחים מתמודדים על ראשות הליכוד.

נאום החזרה

אני חוזר לעבוד עבורכם ואני צריך אתכם איתי

ראשית, תודה על התגובות מחממות הלב. הבטחתי שאודיע על צעדיי והבטחתי שאשאר במערכת הפוליטית והנה אני מקיים את שהבטחתי:

בתקופת חברותי בממשלה, הבנתי שפוליטיקאי נטול כוח פוליטי משל עצמו, משול על פי רוב ליועץ טוב ולא יותר מכך. לכן החלטתי לצאת למסע לתיקונה של מדינת ישראל, אומר מיד: אני לא חושב שבידי לתקן לבדי בעיות ומחלות בנות עשרות שנים, אבל עם רצון בלתי נלאה שלי ועם עזרה, סיוע ותמיכה שלכם, אני חושב שזה לחלוטין לא בלתי אפשרי.

כצעד ראשון ובתור התחלה אני מבקש את תמיכתכם בגיבוי וביצירת כוח פוליטי שיאפשר לממש את התפישות האחרות שלנו לגבי אומץ ויושרה בשלטון.

מאז שהתפטרתי פגשתי רבים מהדמויות המוכרות במערכת הפוליטית וגם כאלה ששוקלים להצטרף אליה ובחנתי מהי הדרך הנכונה לייצר השפעה של ממש.

אני יודע שרבים מכם ציפו שאקים או אצטרף למפלגה חדשה. שקלתי את האפשרות, התלבטתי לא מעט ולבסוף החלטתי ללכת עם האמת שלי ולבחור בדרך מאתגרת יותר וטריוויאלית פחות ולהצטרף למפלגת העבודה.

למדתי ששינוי של ממש אפשר להוביל רק דרך המפלגות הגדולות ולא דרך מפלגות קטנות שמפציעות עם הבטחה גדולה, אבל אם נהיה כנים עם עצמנו, מזה 40 שנים שהמפלגות הללו לא מצליחות לייצר שינוי משמעותי באופן ניהול המדינה.

ניסיון חיי לימד אותי שהדבר הנכון ביותר לעשות, הוא ללכת עם האמת הפשוטה, השורשית והאמיתית שלך וכשאתה הולך עם האמת שלך, המלאכה הופכת בהירה יותר והיעד ברור יותר. והיעד הוא, כאמור: לתקן.

כן, גם אני יודע שהמפלגה רחוקה מימי השיא שלה, אבל זה בדיוק האתגר, לסייע ולחזק את המפלגה היחידה שהיא לטעמי אלטרנטיבה שלטונית אמיתית ולא סינתטית, לשלטון נתניהו. זה גם בדיוק היתרון של מי שכבר שכחה מה זה להיות מפלגת שלטון.

תרבות השלטון כיום היא אולי הבעיה הגדולה ביותר שלנו וצריכה תיקון גדול שיכול להתבצע רק ממי שתקופה ארוכה לא נמצא בו.

ואתם – אלה שקראו וביקשו ממני להיות מעורב, אלו שצלצלו בהתרגשות כשהתפטרתי, שאמרו שבהתפטרותי שמרתי על כבוד הפוליטיקה והותרתי תקווה שיש עוד ערכים ויושרה ולא רק היצמדות לכיסא ואלו שמשתוקקים למנהיגות עם אומץ לב ציבורי לכם אני קורא, בואו והצטרפו אלי.

כמוכם, גם אני אוהב את המדינה שלנו וחושב שהיא נהדרת בבסיסה. כמוכם גם אני לא מחליף אותה באף מדינה אחרת בעולם. אבל אנחנו רחוקים מלממש את הפוטנציאל שלה ופשוט מגיע לנו יותר.מגיע לנו שהיא תשרת אותנו ולא אנחנו את השלטון. לשם כך אני צריך את תמיכתכם, היא זו שתאפשר לי להיות חלק מהתיקון.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    פחחח אפשר לחשוב מי זה גבאי מישהו יותר משמים מבוז'י